Ansattportal
I ansattportal finner du som ansatt lønnsslipper og sammenstillingsoppgaver. Disse er dynamiske mht. sammenslåtte transaksjoner, informasjon om transaksjoner osv. (noe man ikke har på en papir eller pdf-tilsendt slipp.)
Din arbeidsgiver kan også i samråd med oss åpne for registrering av transaksjoner og endring av egne data (utvalgte felter) selv. Det er også mulig å åpne for registrering av timer og/eller registrering av egne fraværstransaksjoner.
pålogging
Dersom din e-post adresse er knyttet til Office 365, kan du gjerne bruke dette som påloggingsmetode.
Hvis du ikke har Office 365, må du benytte brukernavn (e-post), passord og SMS. Du må aktivere bruker før første innlogging. Dette gjør du ved å velge Forgot password. Følg deretter instruksjonene på skjermen. Ditt brukernavn er din epostadresse. Pålogging fungerer fra alle typer nettlesere/enheter.
snarvei/ikon mobil
Åpne lenke i nettleser. Velg ‘ ‘Legg til på Hjem-skjerm’, se skjermbilde;
Gi bokmerket et ønsket navn, velg ‘Legg til’, og du får et ikon på hjemskjermen din, på lik linje med andre app’er.